KFUM Trollhättan logo
KFUM Trollhättan Handboll
F12 Födda 14 » Anmälan Helsingborg cup
 
Tid:lör 29 augusti, 12:00 - sön 30 augusti, 17:00
Plats:Bortamatch
Samling: Mer info kommer
Aktivitetsinfo:Detta är en kallelse för att anmäla sig till Helsingborg Cup den 29-30/8. Vi spelar ju redan en dag i Halmstad helgen innan, men fick nu ett erbjudande om gratis boende så vi tänkte att blir vi tillräckligt många som vill och kan så anmäler vi oss hit också. Svarar man ja på denna kallelse så är man anmäld OM vi får ihop tillräckligt med tjejer helt enkelt!

Info om cupen från arrangören:

Helsingborg Cup spelas 29-30 augusti i Helsingborg Arena och i idrottshallarna runt arenan med gångavstånd till allt. Vi har i cupen valt att ha ett begränsat antal lag så att vi kan genomföra hela gruppspelet med 3 st matcher på lördagen och sedan ett slutspel på söndagen med 2 st matcher för alla lag. Totalt är alltså varje lag garanterat 5 st matcher och skolboende finns 200 meter från Arenan. Vi har en mix av svenska och danska lag. Från Trollhättan är Ert P14 (födda 2012) lag med.
En annan viktig sak för oss är att skapa så jämna och spännande matcher som möjlighet, därför finns det två nivåer i varje åldersklass, medel och svår. Vi man anmäla två lag från samma förening kan man välja att ha båda i samma nivå eller ett lag på varje. Vi har åldersklasser från U12-U16.
Mer info om turneringen och anmälan hittar du här https://www.procup.se/cup/39509.htm .

Till sist har vi en specialgrej till Er, jag har fått en sponsor att betala själva skolboendet för 15 st lag så deltagarna bara betalar för maten (600 kr, då får man 2 st frukost, 2 st luncher och 2 st middagar).

Kort svarstid för att inte missa erbjudandet om gratis boende!

<< Tillbaka

 

Välkommen!


Vi är Trollhättans enda handbollsförening och har bedrivit handbollsverksamhet sedan 1940. Vi har seniorlag damer och herrar. Ungdomsverksamhet finns Knattehandboll födda 2021-2022 upp till Flickor - Pojkar 16 år.
Länkar

Partners
Välkommen till vår hemmaplan