Ledare/administratör?
Logga in på SportAdmin här
Medlem/målsman?
Logga in på Mina sidor här
I söndags spelade vi Halmstad Handboll Cup, roligt med handboll igen efter sommaruppehållet. Semifinal i A-slutspel och vinst i B-slutspel, gött kämpat av båda lagen.